Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Actual
Archivos
Avisos
Rúbricas de Envío
Rúbrica de Envío (Artículo)
Rúbricas de Envío (Ensayo)
Rúbricas de Envío (Propuesta pedagógica)
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo editorial
Declaración de privacidad
Contacto
Buscar
Registrarse
Entrar
Inicio
/
Archivos
/
Vol. 2 Núm. 1 (2023): Bridges for EFL Teaching
Vol. 2 Núm. 1 (2023): Bridges for EFL Teaching
Publicado:
2023-11-06
Editor's Note
Editor's Note
Sandra Gacitúa
6
Classroom Experiences
An insight into vocational education
Polam Oporto Adriazola
9
Rebuilding the interest in learning English
Nicolás Hidalgo Román
10 - 11
A Challenge for Technical Profesional Education
Danilo Torres Carrasco
12-13
Sharing Resources
Reader’s theatre to promote intercultural sensitivity and a positive attitude towards learning EFL
Susana Pastén Martínez, Maura Klenner Loebel
14-22
Classroom Research
The impact of using linguistics games to build productive written vocabulary among young EFL learners
Jessica Melipil Catrián
24-38
PDF (English)
The perception of high school students about vocabulary learning through listening comprehension skills
Harold Pérez Sáez, Sebastián Torres Rodríguez
39-59
PDF (English)
Relationship between autonomous learning and students' attitude towards learning English in 1st and 2nd year from public and subsidized high schools in the Araucanía region
Sofía Bianchi Valdés, Johana Clavería Panguilef, Génesis Salinas Bustamante
60-81
PDF (English)
Enviar un artículo
Enviar un artículo
Idioma
English
Español (España)
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as