Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Actual
Archivos
Avisos
Rúbricas de Envío
Rúbrica de Envío (Artículo)
Rúbricas de Envío (Ensayo)
Rúbricas de Envío (Propuesta pedagógica)
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo editorial
Declaración de privacidad
Contacto
Buscar
Registrarse
Entrar
Inicio
/
Archivos
/
Vol. 1 Núm. 1 (2022): Bridges for EFL Teaching
Vol. 1 Núm. 1 (2022): Bridges for EFL Teaching
Bridges for EFL Teaching
Publicado
: 29-06-2022
Publicado:
2022-08-30
Editor's Note
Editor's Note
Sandra Gacitúa
6
PDF (English)
Classroom Experiences
Virtual teaching during the COVID-19 Pandemic
Javiera Fuentes
7-9
PDF (English)
A methodology that came to stay
Daniela Ortiz
10
PDF (English)
Teaching English during the pandemic
Lautaro Manríquez
11-12
PDF (English)
Sharing Resources
Developing intercultural awareness through reading comprehension
Sandra Gacitúa
13-23
PDF (English)
Classroom Research
Foreign language anxiety (FLA) in seventh-grade Chilean students and its relationship with the model of interpersonal teacher behavior (MITB) of their English teacher
Rocío Gutiérrez, Orlando Muñoz, Eduardo Rivas
24-43
PDF (English)
Teacher-student rapport and willingness to communicate in English as a foreign language: A study of teachers‘ and students‘ perceptions in the chilean context
Matías Reyes, Daniela Ortega
44-62
PDF (English)
Preferences of 1st year high school students and teachers at the Araucanía region regarding written corrective feedback
Lesly Pinto, Rafael Muñoz, Juan Vera
63-76
PDF (English)
Learning strategies in the English subject in adult education in the region of Araucanía
Ana Catrián, Vanessa Trejo
77-93
PDF (English)
Enviar un artículo
Enviar un artículo
Idioma
English
Español (España)
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as